1

Téma: Sniper

Tož já tímto zdravím všechny zdejší členy  wink  Mé jméno je Pavel, je mi 20 let, bydlím v malé vesničce v podhůří Jeseníků a studuji Ostravskou univerzitu, mezi zájmy patří psychologie,počítačová grafika,vesmír,sníh a mráz atd.   smile   No a jelikož jsem fakt "klikař", tak se zpravidla o všem dozvím až v době, kdy vrchol popularity dané záležitosti už je nějakou dobu pryč ;D ,takže ačkoliv jsem měl vždycky rád terminátorskou sérii a o existenci TSCC jsem matně věděl, dostal jsem se k našemu seriálu až v polovině letošních prázdnin ;D Od té doby jsem toto fórum aktivně sledoval, jak to tu ještě žije, než měla přijít vlastní registrace. TSCC je pro mě zážitkem od prvního do posledního dílu, asi není třeba zmiňovat, která postava mě okouzlila zdaleka nejvíce  wink  A na tomto fóru jsem hlavně kvůli možnosti pokecat si nebo alespoň si přečíst příspěvky těch, kteří smýšlejí ohledně TSCC stejně jako já, zatímco okolní svět by pro mé nadšení neměl pochopení (prostě klasický důvod)  wink

2

Re: Sniper

Vítej u nás Snipere smile Je pravda, že vrchol popularity už TSCC má (prozatím) za sebou. Nicméně jeho plamen ještě neuhasl, stále se píší nové fanfiction povídky, stále se vyvíjí CGI pokračování a kdo ví, třeba po úspěchu nějakého nového T filmu dojde i na obnovení / dokončení seriálu smile

Jestli se nechceš se seriálem ani po poslední epizodě rozloučit, můžu ti doporučit (pokud jsi to ještě neudělal) přečíst si přeložené fanfiction povídky. Stojí to za to a docela ti závidím, že si je budeš číst poprvé smile

NO FATE, BUT WHAT WE MAKE
http://tscc.cz/images/ostatni/1451850060-tscc-ra-banner.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=w2Pty7PD … r_embedded
Stav překladu: -

3